LG 32LH2000 - szumy w dźwięku

Kupiłem wczoraj TV LCD: LG 32LH2000.
Zauważyłem jednak coś niepokojącego, a mianowicie
słyszalne są szumy w dźwięku. Zwłaszcza jak poziom dźwięku
jest stosunkowo niewielki. Czy ktoś spotkał się z takim problemem?
Na elektroda.pl znalazłem posta, gdzie ktoś opisuje podobny problem, jednak
nie ma żadej innej informacji. Jakość sygnału powinna być ok (kablówka),
poza tym
2 inne telewizory podłanczane pod ten sam kabel mają wręcz krystaliczny
dźwięk.

    Bogdan Kot

Re: LG 32LH2000 - szumy w dźwięku
Ja osobiście mam 42lh7000 i trzaski pojawiają się wyłacznie na polsacie w
trakcie reklam, gdy dominuje biłay kolor. Widać wtedy jakby iskierki na tych
białych powierzchniach a w głośnikach słychać trzaski.

Niby jest na to łatka http://lge.pl/support/download_soft.jsp wybierz z
listy telewizor (nie lcd ani nic innego tylko telewizor)
i wgraj ODPOWIEDNI soft do tv. Mi łatka do lh7000 nie pomogła.

Za to wiem jak odblokować usb w modelu 3000 i 4000. Jeżeli masz usb to
pewnie też się da i za free można oglądać zdjęcia, filmy (Divx ale nie HD) i
słuchać muzyki.

Odezwij się na priv to powiem jak.

PC

P.S. Jakby co to usuń kreski z adresu.

Re: LG 32LH2000 - szumy w dźwięku

Dzieki za informację.
Faktycznie na stronie jest soft, który teoretycznie powinien poprawić
sytuację.
Gdyby ktoś miał jeszcze jakieś doświadczenia z TV tej marki/serii będę
wdzięczny za wszelakie informacje.
Jak na razie zastanawiam się czy próbować oddawać TV, czy jednak zmiana
softu zakończy temat. Problem jest taki ze jak sam wgram nowy soft to nie
wiem
jak tam potem od strony gwarancyjnej to będzie wyglądało.

Pozdrawiam,
bhk

Re: LG 32LH2000 - szumy w dźwięku

nie

jak to jak? Każdy pretekst jest dobry. Doskonale wiedzą, że sprzedają
chłam i nie Ty pierwszy wrócisz z reklamacją. Łosi, którzy sobie coś
aktualizowali zapewne odsyłają z kwitkiem.
Reklamuj pod zarzutem niezgodności towaru z umową (wymiana towaru lub
zwrot kasy).

e.

Re: LG 32LH2000 - szumy w dźwięku

(ciap)

Dokładnie Tak!
Jaki soft, jaka aktualizacja, niech zabierają złom spowrotem!

Włodek

Site Timeline