Ktos rozpoznaje tableta/laptopa na zdjeciu?

Siedziałem z kolegą z pracy kolo kobity w restauracji ale nie
nabrałem odwagi zapytać co ma - wyglądało to jak zwinięty
notes z okrągłym grzbietem. Dolna "okładka" krótsza niż górna
ta z ekranem LCD. Kolor czarny, boki białe, touchscreen...
http://www.flickr.com/photos/36051817@N06/6267498923/in/set-72157627676365939

Re: Ktos rozpoznaje tableta/laptopa na zdjeciu?

sony tablet s.
<rs>20%

Re: Ktos rozpoznaje tableta/laptopa na zdjeciu?

rna

No dokB3%adnie, ostatnio w Saturnie go oglB1%daB3%em z zaciekawieniem co=
 to za  =

ustrojstwo, prF3%bowaB3%em otwieraE6%, rozsuwaE6%, itd :D Design super, =
ale w  =

rekach leBF%aB3% tak B6%rednio, punkt ciEA%BFkoB6%ci itd, IMO lepszy je=
st caB3%kowicie  =

pB3%aski.

-- =

pozdrawiam, Piotr M
"NajczEA%stsze kB3%amstwo w Internecie?
Re: Ktos rozpoznaje tableta/laptopa na zdjeciu?

5939

a mi wlasnie pasi w reku, ale tylko jako czytadlo. taki byl zreszta
zamysl konstrukcji, ktora miala byc podobna w ksztalcie do otwartego i
zlozonego w druga trone magazynu. moim zdaniem ciekawe rozwiazanie.
<rs>

Re: Ktos rozpoznaje tableta/laptopa na zdjeciu?
http://www.flickr.com/photos/36051817@N06/6267498923/in/set-72157627676365939

Mi tez generalnie się podobał i miło się go trzyma ...
z ciekawostek dodam, że to (jak mówi Sony) pierwszy tablet z
certyfikatem PlayStation .... i tak mnie ciekawi w sumie co to naprawdę
znaczy? ... czyli, że taka tabletowa wersja PSP? ciekawe jak to się
sprawdza.

Sam niedawno kupowałem tablet i też patrzyłem na niego .. jednak (w
Saturnie) nikt mi tego certyfikatu nie reklamował więc wtedy o nim nie
wiedziałem (może byłby dodatkowym argumentem) ... a tak kupiłem w końcu
tablet z Win7 na pokładzie :) nie idealny ale daje radę ;)
--
IDKrzych

"Jakkolwiek będzie - będzie inaczej, aniżeli sobie wyobrażamy
Re: Ktos rozpoznaje tableta/laptopa na zdjeciu?

http://www.flickr.com/photos/36051817@N06/6267498923/in/set-72157627676365939

nie znam sie na konsolach, ale w tym wypadku oznacza to tyle, ze z tego
tableta jest dostep do internetowego sklepu playstation i powinny na nim
dzialac gierki, ktore mozna kupic w tym sklepie. nie wiem czy jest jakas
roznica w dystrybucjach online vs. na cartridge'ach. <rs>

Re: Ktos rozpoznaje tableta/laptopa na zdjeciu?

Brawo, rozpoznałeś jako pierwszy!

Re: Ktos rozpoznaje tableta/laptopa na zdjeciu?

nie ma za co.20%
nie wiedzialem, ze biore udzial w wyscigach. <rs>

Re: Ktos rozpoznaje tableta/laptopa na zdjeciu?
2011-10-23 02:24, rs wysłał(a) wiadomość:
http://www.flickr.com/photos/36051817@N06/6267498923/in/set-72157627676365939

Nagroda! Dopominaj się o nagrodę! ;)

--
http://www.krystek.art.pl /

Re: Ktos rozpoznaje tableta/laptopa na zdjeciu?
http://www.flickr.com/photos/36051817@N06/6267498923/in/set-72157627676365939
W nagrode jest ta kobieta czy ten tablet? :)

Re: Ktos rozpoznaje tableta/laptopa na zdjeciu?

Wiadomym, BF%e kaBF%dy wybraB3%by wypas tablet lub wypas smartfona, od k=
obiety..  =

;)

-- =

pozdrawiam, Piotr M
"NajczEA%stsze kB3%amstwo w Internecie?
Re: Ktos rozpoznaje tableta/laptopa na zdjeciu?
http://www.flickr.com/photos/36051817@N06/6267498923/in/set-72157627676365939

Bo łatwiej zdobyć kobietę niż dobrego smartfona? ;)

--
Liwiusz

Re: Ktos rozpoznaje tableta/laptopa na zdjeciu?
http://www.flickr.com/photos/36051817@N06/6267498923/in/set-72157627676365939

Mniejsze ryzyko brac tablet, ktorego specyfikacje sprawdzisz na necie,
niz kobiete ze zdjecia bez glowy ;)

Re: Ktos rozpoznaje tableta/laptopa na zdjeciu?

W tablecie przynajmniej specyfikacja jest staB3%a, a kobieta zmiennB1% j=
est ;P

-- =

pozdrawiam, Piotr M
"NajczEA%stsze kB3%amstwo w Internecie?
Re: Ktos rozpoznaje tableta/laptopa na zdjeciu?
http://www.flickr.com/photos/36051817@N06/6267498923/in/set-72157627676365939
Tia, zwłaszcza gdy miałby być z nim/nią na bezludnej wyspie.

Re: Ktos rozpoznaje tableta/laptopa na zdjeciu?
http://www.flickr.com/photos/36051817@N06/6267498923/in/set-72157627676365939

Widzę, że fantazja Wam dopisuje całkiem nieźle...
Jedno zdjęcie na którym widać tylko jedną rękę businesswoman
a dotarliśmy już do Robinsona Cruzoe na bezludnej wyspie :-)

Zastanawiam się właśnie czy chcecie zobaczyć całe zdjęcie
z którego został zrobiony ten wycinek ? :-)

Re: Ktos rozpoznaje tableta/laptopa na zdjeciu?
http://www.flickr.com/photos/36051817@N06/6267498923/in/set-72157627676365939

Zabrzmiało dość podstępnie, więc chyba podziękuję i odmówię :)

Re: Ktos rozpoznaje tableta/laptopa na zdjeciu?

Etap drugi.
Czy ktoB6% rozpoznaje kobietEA% na zdjEA%ciu?

Re: Ktos rozpoznaje tableta/laptopa na zdjeciu?

Najciekawsze jest to, że natychmiast ucichły komentarze
w klimatach Robinsona Cruzoe i zapuszczanie się z nią
na jakieś bezludne wyspy, hi hi :-)))
A mówiłem że to nie moja grupa wiekowa to się śmiali...

Re: Ktos rozpoznaje tableta/laptopa na zdjeciu?

no a w czym problem, babka wcale wcale... można gorzej trafić.

Site Timeline