Kto ma doświadczenie w serwisie TV Sharp LCD

Hej.
PoszukujEA% kogoB6% kto ma doB6%wiadczenie w serwisowaniu TV Sharp LCD.
Mam z nim maB3%y kB3%opot i szukam porady.

Re: Kto ma doświadczenie w serwisie TV Sharp LCD

W ten sposób zmniejszasz szansę na otrzymanie porady...

Napisz wprost w miarę szczegółowo jaki masz problem?
EM

Re: Kto ma doświadczenie w serwisie TV Sharp LCD
Wiesz napisaB3%em tak z kilku powodF3%w, o ktF3%rych za duBF%o by pisaE6%, =
ale
doB6%wiadczenia z elektroda.pl robiB1% swoje.

A mF3%j problem jest taki BF%e oglB1%dam sobie jakis program i nagle z
gB3%oB6%nikF3%w zaczyna wydobywaE6% siEA% pisk. SygnaB3% podobny do testowe=
go z
TVP, taki okoB3%o 1kHz.

Nie jestem w stanie tylko stwierdziE6% czy dzieje siEA% to podczas
oglB1%dania programF3%w z dekodera bo w tedy wszystko lecie poprzez SCART
czy z tunera.

Nie potrafiEA% poniewaBF% wtedy kaBF%dy wpada w panikEA% i po porostu
wyB3%B1czajB1% wszytko co jest. Ale po ponownym wB3%B1czeniu wszystko wra=
ca do
normy.

Site Timeline