Karty miejskie, legitymacje studenckie itp itd.

Pytanie,
Czym podkarmić wujka googla by wypluł trochę informacji na temat kart
tego typu. Np. legitymacja studencka. Mogę na tym sobie zapisać bilet
ZTM, zapisać wejściówkę do akademika, otwierać w nim bramę i wchodzić do
biblioteki UW. Na warszawskiej karcie miejskiej zresztą też.

Zapis danych i jego niesamowicie elastyczny format - gdzie szukać info?

--
PH

Re: Karty miejskie, legitymacje studenckie itp itd.
ale chodzi Ci o technologie wykonania fizycznie, czy może sam system
danych i transmisje?
Nie wiem jakie karty masz Ty, nie wiem jakie są w warszawie, ale mi
nasuwa się tylko jeden odpowiedni rodzaj - mifare
Więcej google Ci powie

Re: Karty miejskie, legitymacje studenckie itp itd.

System danych i transmisję. Dzięki za podpowiedź.

--
PH

Re: Karty miejskie, legitymacje studenckie itp itd.

Kiedyś szukałem. Format danych jest opisany w rozporządzeniu
ministra(!):
(ostatnie strony PDFa)

Re: Karty miejskie, legitymacje studenckie itp itd.

http://www.mifare.net /