Jedna wieża, dwa komputery

Witam

No i powstała taka oto sytuacja, jest jedna wieża z jednym wejściem, a dwóch chętnych do puszczania muzyki z komputerów (nie jednocześnie oczywiście). Tak się zastanawiam jak to zrobić? Na chama obydwa na raz? Jakiś przełącznik mechaniczny - isostat? Rozdzielać układy galwanicznie? Jak? Kondziołkami? Masa chyba nie przejdzie.... Rzeźbić elektronicznego układu przełączającego raczej mi się nie chce....

Pozdrawiam!

Reply to
scx

możesz zrobić prosty mikser (o ile oba komputery są uziemione albo przynajmniej między sobą obudowy połączone, inaczej możesz mieć trochę problemów): oba lewe kanały i oba prawe kanały przez kondensatory 1uF (może być coś między 1 i 10, co w szufladzie się wala) i na wejście wieży. W sumie 4 kondensatory, 2 gniazdka i jedna wtyczka. Zrobiłem coś takiego i wygląda nawet estetycznie. Skanibalizowałem chińską "złodziejkę" do słuchawek. Niestety ostatnio spotykane są zalane, ta była na zatrzaski i w środku gniazdo i wtyczka lutowane przez chińskich więźniów, wystarczyło dać kondensatory zamiast drutu.

Waldek

Reply to
Waldemar Krzok