Jaki protokó? podczerwieni?

Witam. Czy ktoś wie jakiego protokołu podczerwieni używa pilot do dekodera Philips DSR 3201/91? Oznaczenie tego pilota to RC 1823005/00. Najprawdopodobniej jest to RC-5 lub RC-6. Używałem programu Girder do stwierdzenia jakie kody nadaje ten pilot i są one dwubajtowe więc raczej pasowałoby do RC-6. Proszę o odpowiedź. Pozdrawiam.

Reply to
Tomek

Tomek pisze:

RC-5 ma kody 14-bitowe więc może tak wyglądać.

Adam Dybkowski

Użytkownik "Tomek" snipped-for-privacy@gmail.com napisał w wiadomości news: snipped-for-privacy@n4g2000vba.googlegroups.com... Witam. Czy ktoś wie jakiego protokołu podczerwieni używa pilot do dekodera Philips DSR 3201/91? Oznaczenie tego pilota to RC 1823005/00. Najprawdopodobniej jest to RC-5 lub RC-6. Używałem programu Girder do stwierdzenia jakie kody nadaje ten pilot i są one dwubajtowe więc raczej pasowałoby do RC-6. Proszę o odpowiedź. Pozdrawiam.

Kodowanie w tym pilocie jest typu RC-6.

AS

Reply to
AS