jak zresetwać TV samsung (seria 651)

Mam tv jak w temacie. Pierwszy krok to ustawienie języka itp. Żle poklikałem i mam angielski. Co zrobić, by przywrócic TV do stanu "początkowego" lub jak przestawić interfacer na j. polski ?

Znalazłem jakiś-tam reset, ale wymaga kodu PIN. Co tam wklepać,jeżeli to jest rta operacja, którą powinienem wykonac ?

Reply to
Marek

Marek pisze:

Ustawienia fabryczne nic Ci nie dadzą, bo... też dadzą język angielski. Z resztą domyślny PIN jest w instrukcji (najprawdopodobniej cztery zera).

Instrukcja:

Najłatwiej skorzystać z opcji: Klawisz *Menu* >> Setup >> Plug&Play >> Wybrać polski język OSD

Reply to
Virus_7

Użytkownik "Marek" snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:16hxjtgze4iy5$. snipped-for-privacy@40tude.net...

Wciśnij na pilocie EXIT przez 10 sekund - po potwierdzeniu masz ustawienia default. Jeżeli miałeś zaprogramowane kanały czeka cię ponowne strojenie.

PIN RESET: Domyślny pin to faktycznie cztery zera, ale jest jeszcze coś takiego (nie próbowałem):

POWER (off) ? MUTE ? 8 ? 2 ? 4 ? POWER (on) - resetuje pin do defautowego 0000

Pozdrawiam

Reply to
Bobo