jak zresetwać TV samsung (seria 651)

Mam tv jak w temacie. Pierwszy krok to ustawienie języka itp. Żle
poklikałem i mam angielski. Co zrobić, by przywrócic TV do stanu
"początkowego" lub jak przestawić interfacer na j. polski ?

Znalazłem jakiś-tam reset, ale wymaga kodu PIN. Co tam wklepać,jeżeli to
jest rta operacja, którą powinienem wykonac ?

Re: jak zresetwać TV samsung (seria 6 51)

Ustawienia fabryczne nic Ci nie dadzą, bo... też dadzą język angielski.
Z resztą domyślny PIN jest w instrukcji (najprawdopodobniej cztery zera).

Instrukcja:
http://downloadcenter.samsung.com/content/UM/200910/20091023140007515/BN68-02325B-04L10-1020.pdf

Najłatwiej skorzystać z opcji:
Klawisz *Menu* >> Setup >> Plug&Play >> Wybrać polski język OSD

--
  __   ___  * Pozdrawiam *  ____
  \ \ / (_)_ _ _  _ ___    |__  |   mailto://rot13.ivehf snipped-for-privacy@b2.cy/

Wciśnij na pilocie EXIT przez 10 sekund - po potwierdzeniu masz ustawienia
default.
Jeżeli miałeś zaprogramowane kanały czeka cię ponowne strojenie.

PIN RESET:
Domyślny pin to faktycznie cztery zera, ale jest jeszcze coś takiego (nie
próbowałem):

POWER (off) ? MUTE ? 8 ? 2 ? 4 ? POWER (on)   - resetuje pin
do defautowego  0000