Host USB przykład

Witam !

Poszukuję jakiegoś przykładowego programu realizującego Host USB na
procesorze AT91SAM7S... lub AT90USB... mogący komunikować się z
urządzeniem  CDC lub USB Mass Storage Device. Czy ktoś może wie gdzie
można taki przykład znaleźć ?

Paweł

Re: Host USB przykład

Te procesory nie posiadają portów USB Host, jedynie USB Device (czyli
mogą udawać CDC, Mass Storage itp. podłączone np. do komputera).
Potrzebujesz zewnętrzny kontroler USB Host, przykładowo FTDI Vinculum:
http://www.vinculum.com/prd_vnc1l.html

Albo - jeżeli jest taka możliwość - zmień procesor na taki z USB Host'em
na pokładzie, np. coś z serii AT91SAM9.

Re: Host USB przykład

Np. AT90USB1297 może pracować jako "Device only, Reduced Host or OTG mode"
Dla AT91SAM7S nie jest to jawnie podane, ale w dokumentacji znajdują się
przykłady jak podłączyć ten układ jako Host. Założyłem więc, że może tak
pracować.

Zastanawiałem się nad zastosowaniem tego układu.
Tak przy okazji czy do tego Vinculum można podłączyć urządzenie CDC,
które zgłasza trzy porty. Docelowo potrzebuję komunikować tylko z jednym
z tych portów.

Paweł

Re: Host USB przykład
Ten procesor ma USB OTG czyli bedzie pracowal jako host.

A ten ma tylko USB 'device', nie bedzie pracowal jako host.

Pozdr
AK