głowica do philipsa VR485

Mam to video (PHILIPS VR485 4 głowicowe) i wlasnie popsula mi sie glowica:( niestety nic nie jest opisane na niej i nie wiem czego mam szukac:( moze ktos z was wie jaki typ głowicy? i wogole jak ja zdemontowac, bo w innnych videach odkrecam srubki , odlutowuje przewody i wsio , a w tej glowicy nic z wierzchu nie jest dostepne:( Tak wiec poprosze o jakies dane: jaka glowica, typ, ewentualnie moze namiary na kogos kto ma i za ile?

Reply to
Wiąz Szypułkowy Wspak

Zapytaj tutaj:

:
Tam są bardzo dobrzy fachowcy

Reply to
Wmak

Nieprawda - 6-głowicowe

Jak to możliwe ???

i wogole jak ja zdemontowac, bo w

Musisz mieć specjalne urządzenie do ściągania głowic produkowane przez Philipsa

przedzwoń do firmy North w Koszalinie - wystarczy że podasz symbol magnetowidu - ale to jest koszt kilkaset złotych (moim zdaniem co najmniej 350) ale mogę się mylić. Ja bym takiego sprzętu nie naprawiał w takim przypadku

Leszek

Reply to
Leszek