G?o?niki komputerowe w?aczone do wyj?cia s?ucha

W TV mam dośc kiepskiej jakości głośnikii co z tym się wiąże dzwięk wydobywający się jest straszny. Ma on natomiast wyjście słuchawkowe. Dowiedziałem się że wewnątrz znajduje się układ MT8292 (taki multiplekser) lecz posiada on dedykowane wyjście słuchawkowe. Zastanawiam się czy do tego wyjścia słuchawkowego mogę podłączyć aktywne głośniki komputerowe ze wzmacniaczem i subwooferem? Chodzi mi o to że słuchawki maja jakąś impedancję, a to wejście wzmacniacza też tyle ze pewnie większą i jeszcze dośc pewne że po drodzę znajduje sie kondensator szeregowy odcinający składową stałą?

Jak myślicie czy to bezpieczne rozwiązanie? Nie mogę zdobyć nic na temat tego układu i nie wiem jakie parametry on ma na wyjściu.

Reply to
slawek7

Stuprocentowo bezpieczne.

G.W.