Głośniki komputerowe właczone do wyjścia słucha wkowego w TV

W TV mam doB6%c kiepskiej jakoB6%ci gB3%oB6%nikii co z tym siEA% wiB1%BFe =
dzwiEA%k
wydobywajB1%cy siEA% jest straszny.
Ma on natomiast wyjB6%cie sB3%uchawkowe. DowiedziaB3%em siEA% BF%e wewnB1%t=
rz
znajduje siEA% ukB3%ad MT8292 (taki multiplekser) lecz posiada on
dedykowane wyjB6%cie sB3%uchawkowe.
Zastanawiam siEA% czy do tego wyjB6%cia sB3%uchawkowego mogEA% podB3%B1czy=
E6%
aktywne gB3%oB6%niki komputerowe ze wzmacniaczem i subwooferem?
Chodzi mi o to BF%e sB3%uchawki maja jakB1%B6 impedancjEA%, a to wejB6%cie
wzmacniacza teBF% tyle ze pewnie wiEA%kszB1% i jeszcze doB6%c pewne BF%e po
drodzEA% znajduje sie kondensator szeregowy odcinajB1%cy skB3%adowB1% sta=
B3%B1?

Jak myB6%licie czy to bezpieczne rozwiB1%zanie? Nie mogEA% zdobyE6% nic na
temat tego ukB3%adu i nie wiem jakie parametry on ma na wyjB6%ciu.

Re: Głośniki komputerowe właczone do wyjścia słuchawkowego w TV

Stuprocentowo bezpieczne.

G.W.

Site Timeline