gdzie kupic diody 40A/400V w rozsadnej cenie?

Szukam 9szt diod do spawarki; ktos ma moze sprawdzone zrodlo tego typu elementow? moga byc nawet z demontazu, byle cena nie byla wyzsza niz uzywanej spawarki;)

pozdrawiam Artur

Reply to
ArturVF500

wiem , e co prawda dosy dawno by y wystawione 200a diody na allegro...bo sam je go ciowi proponowa em...mo e radiator nie zawsze b dzie pasowa do nich ale maj spory zapas i pr du i napiecia...czy w a ciciel si ich ju pozby i ile za nie chcia tego nie wiem...by mo e nic nie sprzeda , b d tam w najbli szym czasie i zapytam...diody by y na 1200 volt i 200A...a swoja droga chyba masz mocno rozbudowan t konstrukcj spawarki, e a 9 sztuk polecia o tobie jednocze nie...i na 400V?to chyba w uk adzie regulacji po stronie sieciowej...kontakt na e- mail

Reply to
dziad_ek

Uzytkownik <dziad snipped-for-privacy@o2.pl napisal w wiadomosci news: snipped-for-privacy@q75g2000hsh.googlegroups.com...

dosyc typowe rozwiazanie - mostek po stronie wtornej z rownolegle polaczonymi diodami; wystarczylo ze padla jedna, przebilo diody w drugiej galezi, po przebicu upalilo koncowke pierwszej diody i zabilo kolejne...

pozdrawiam Artur

Reply to
ArturVF500

dziad snipped-for-privacy@o2.pl napisał(a):

Czy tylko u mnie powyższy tekst wygląda jak szczęka szczerbatego? Może przed publikacjami warto naprawić komputer? A może wystarczy przeczytać przed wysłąniem? Wmak

Reply to
Wmak

lwh schrieb:

tak

nie

czyli naprawić komputer :-)

Waldek

Reply to
Waldemar

lwh schrieb:

User error: change user and press any key to continue...

Fucktycznie, gugiel jest bardzo hamerykanski

Waldek

Reply to
Waldemar Krzok

ArturVF500 napisał(a):

skoro z demontażu... może sprawne diody ze spalonego IGBT? tranzystor jeśli zwarty to odcięty :) wygląda brzydko, ale diody świetne... (nawet dużo za bardzo) To były IRG4PC40UD (nie wyrzucałem ich)

pozdrawiam AdamG

Reply to
Adam Górski