Drukarka - modul drukujacy.

Potrzebuje do budowanego urzadzenia wstawic drukarke. Cos takiego jak siedzi
np. w kasach fiskalnych do drukowania na tasmie papierowej w technice druku
iglowego nie termicznego. Nie wiem jakie to ma fachowe okreslenie ale jak
szukam to co najwyzej znajduje gotowe tzn. w obudowie drukarki
wspolpracujace z jakimis urzadzeniami. Ja potrzebuje sam modul drukujacy do
zabudowania w urzadzeniu. Mozecie wskazac jakies firmy/miejsca gdzie cos
takiego mozna niedrogo detalicznie kupic? Jaka to ma wogole fachowa nazwe
jesli jakas ma?

Re: Drukarka - modul drukujacy.

hasło "OEM printer" ;)

na przykład http://www.wobit.com.pl/produkty/drukarki/druk_do_zabudowy.htm