Diody pojemnościowe

Witam szanowne grono. Mam pytanie odnośnie diód pojemnościowych o możliwie szerokim zakresie zmiany pojemności. Jakie znacie inne diody oprócz BB112 BB113 czy BB130. Niestety w promieniu

30 km od Gliwic nie ma ich w sklepach więc może jakieś inne dam radę dostać. Generalnie musza spełniać dwa warunki. Umax=12V C <=20~25 pF >=300pF. Bardzo będę wdzięczny za wszelaką pomoc. Pozdrawiam i bardzo liczę na Waszą wiedzę. Krzysztof D.
Reply to
Krzysztof Doniczka

BB112 są w TME po 17.90, więc można kupić wysyłkowo. Swoją drogą to nie wiedziałem, że istnieją diody o tak szerokim zakresie pojemności i raczej nie spodziwałbym się ich w normalnych sklepach z częściami. Pozdr EM

Reply to
EM