Dekodowanie kodu kart Unique RFID

CZeść. Poszukuję coś w sieci na temat złożenia i uruchomienia czytnika RFID z układami Unique. W EP7/98 był publikowany taki schemat części analogowej do odczytu kodu z karty. Czy możecie mi pomóc bo słyszałem że gdzieś było coś takiego publikowane (taki sam schemat) oraz opis programu dekodującego. Chodzi mi raczej o serwisy zagraniczne bo pozostałe publikacje bazujące na tym w EdW lub Ep znam, nawet najnowsze, ale brak tam opisu programu do dekodowania.

Reply to
slawek7

Może to dziwnie zabrzmi ale jest to dość trudne.

Podobno ten zamek z EP2/07 jest podpatrzony z jakiejś strony internetowej. Czy spotkałes się może z tą stroną?

Jak próbowałem coś zrobić ze zdekodowaniem tego to brakuje mi timera w ATtiny13 i nie mogę tego rozwiązać.

Reply to
slawek7

Z tymi samplami to kiedys słyszałem, ale nie wiem gdzie zdobyć. Timera chciałem użyć do sprawdzenia "przeterminowania" odbioru, aby nie wpaść w pustą pętlę. Nie spotkałeś się może z jakimś programem do odczytu kodu?

Reply to
slawek7