Dekoder Polsatu CP2

Witam Serdecznie !!!
Czy ktos z grupowiczów potrafiłby odblokowac ten dekoderek bardzo prosze o
pomoc. Kupiłem na Allegro Zablokowany Dekoder czy jest jakis sposób na
odblokowanie go ??
Na Ekranie wyswietla mi sie Komunikat Dekoder Zablokowany. Bardzo prosze o
pomoc. !!!

Re: Dekoder Polsatu CP2

Jak masz do niego kartę kodową to starczy zadzwonić na infolinie i
powiedzieć w czym rzecz. Jak nie masz karty kodowej to lipa, bo polsat
paruje kartę z dekoderem.

Aha oczywiście dzwoniąc na infolinię musisz podać wszystkie dane z umowy
na którą był wzięty ten dekoder. Jeżeli nie masz umowy (a tak mi się
wydaje), to nic na infolinii nie zdziałasz.

Spróbuj skontaktować się z osoba od której kupiłeś dekoder i niech ona
to załatwi. Możliwa też jest cesja praw do dekodera na Ciebie tak abyś
mógł sobie opłacać (oczywiście jak jesteś zainteresowany) jakiś pakiet w
polsacie cyfrowym w formie pre-paid'u tak jak w telewizji na kartę.

Site Timeline