Czujniki polozenia - Page 2

Re: Czujniki polozenia

i przy 5 bitowej rozdzielczości wytnie jajka zamiast migdałków.

--
VSS
http://vss.pl

Użytkownik "VSS"

Operatorowi. :-)

Robert

Re: Czujniki polozenia

Użytkownik "Janko Muzykant"

Nawinąć opornicę.

Robert

Re: Czujniki polozenia

Idziesz do marketu budowlanego i kupujesz gotowe :) Tylko trzeba jakoś się
podpiąć do ustrojstwa. Suwmiarki z odczytem elektronicznym :) Bo tutaj
http://www.meditronik.com.pl/el/d7000.htm oczywiście patrzyłeś?
Wojtek

--
Powódź ma też plusy dodatnie,
każdy dostał darmowe oczko

Są też z gotowym wyjściem danych (teraz USB zdaje się).

Re: Czujniki polozenia

Ale one chyba potrzebują zerowania na starcie.

Tak, drogo i długo się czeka.

--
pozdrawia Adam
różne takie tam: www.smialek.prv.pl

Nie bardzo. Sa i takie z ktorych wyciagasz baterie, rozsuwasz,
wkladasz baterie i pokazuja prawidlowo.

J.

Re: Czujniki polozenia

Suwmiarki 200 mm raczej nie leżą w marketach budowlanych.

--
P. Jankisz
Re: Czujniki polozenia

Standardowo są 150mm, ale 200 też można spotkać. Tyle że nie poleciłbym
do jakichś odpowiedzialnych zastosowań - zdarza się że im odbija i
pomiar w dość losowych okolicznościach skacze o 10mm a czasem o tysiąc.
Właśnie mi się taka "przydarzyła" - może zresztą sam ją załatwiłem
podczas odcinania szczęk (przerabiałem na liniał pomiarowy do tokarki).
Elektronika jest sprawna - po przełożeniu na inny liniał działa
poprawnie, na liniale też niema jakichś oczywistych uszkodzeń - tyle że
najmniej odpowiednim momencie suwmiarka skacze sobie na losową wartość.
Pół biedy jeśli wskaże oczywiste bzdury - gorzej jeśli "dyskretnie"
przesunie wskazania o parę mm...
Pozdrawiam
GRG

Re: Czujniki polozenia

Otóż właśnie. Zaufanie do gotowców jakoś nie jest u mnie zbyt wysokie :)

--
pozdrawia Adam
różne takie tam: www.smialek.prv.pl
Re: Czujniki polozenia

To był skrót myślowy :) Proszę
http://narzedzia.sklepnarzedziowy.pl/cgi-bin/koala/koalaSQL.cgi?guest12%569081&ver=high&type=page&spec=index.html-DB.490
do 1000mm :)
Wojtek

--
Powódź ma też plusy dodatnie,
każdy dostał darmowe oczko
Re: Czujniki polozenia

Który Ci się wydłużył :>

--
P. Jankisz
Re: Czujniki polozenia

Bardzo mnie to ciekawi, jak się dochodzi do takich pomysłów...

No wiem - jestem złośliwy, ale takie "pomysły" to nie wiem czemu mają
służyć - do rozbawienia grupowiczów ?

Re: Czujniki polozenia

No a co w tym zdrożnego ? Jeśli suwmiarka będzie miała jakieś
międzymordzie - dlaczego nie użyć taniego gotowca ?

--
P. Jankisz
Re: Czujniki polozenia

kpisz czy o drogę pytasz ?

I co, wyborażasz sobie, że producent będzie zamiast zastosować prosty
enkoder - bawić się w komputer, łączący się
z suwmiarką via usb ? W dodatku nie z jedną tylko kilkoma ?
A gdzie dopasowanie do wymogów mechanicznych, będzie te suwmiarki na gumki
receptruki mocował, czy na klej ?
A żeby nie było widać , że to suwmiarka to owinie ją gazetą ? A może tak
zostawi - łóżko z suwmiarkami :)

"zdrożnego" to nic w tym nie ma. Tylko, że to idiotyzm kompletny.

Re: Czujniki polozenia
UBF%ytkownik PeJot napisaB3%:
leE6%, BF%eby

Co zdroBF%nego? Dwie rzeczy. Po pierwsze partyzantka - jak ta rozdB3%uban=
a i20%
sznurkiem powiB1%zana suwmiarka zgB3%upieje to moBF%e pacjenta na pF3%B3=
 tym20%
B3%F3BF%kiem zB3%oBF%yE6% albo salowej rB1%czki skrF3%ciE6%... Po drugie=
 - a na cholerEA%20
pomiar wysokoB6%ci B3%F3BF%ka z dokB3%adnoB6%ciB1% 0.01 mm?

Tu czujnik ma byE6% wiarygodny i niezawodny - jakiB6% specjalnie dokB3%ad=
ny20%
byE6% nie musi. I najlepiej BF%eby nie wymagaB3% programowego zerowania20%
(suwmiarki najczEA%B6ciej wymagajB1%).

--20%
Darek

Re: Czujniki polozenia

Co zdrożnego? Dwie rzeczy. Po pierwsze partyzantka - jak ta rozdłubana i
sznurkiem powiązana suwmiarka zgłupieje to może pacjenta na pół tym
łóżkiem złożyć albo salowej rączki skrócić... Po drugie - a na cholerę
pomiar wysokości łóżka z dokładnością 0.01 mm?

Tu czujnik ma być wiarygodny i niezawodny - jakiś specjalnie dokładny
być nie musi. I najlepiej żeby nie wymagał programowego zerowania
(suwmiarki najczęściej wymagają).

Panowie, czepiacie się tej suwmiarki :) W pierwszym poście dałem linka do
właściwych elementów. Ponieważ wątkodawca chciał szybko i tanio, no to
wyszła suwmaszyna :) A żeby było na moje, to widziałem działające na tej
zasadzie czujniki położenia do 6m :)
Wojtek

--
Powódź ma też plusy dodatnie,
każdy dostał darmowe oczko
Re: Czujniki polozenia

mam rozumieć, że nie znalazłeś na w/w stronie suwmiarki el. do 1000mm? :)
Wojtek

--
Powódź ma też plusy dodatnie,
każdy dostał darmowe oczko
Re: Czujniki polozenia
Nie chciało czytać mi się wszystkich postów...
W podobnej branży (fotele dentystyczne) spotkałem się z siłownikami z
wbudowanym potencjometrem.

--
Desoft

Site Timeline