Czujnik koloru. - Page 2

Re: Czujnik koloru.

Mizernie. Dlatego można zasosować procedury kalibracyjne. W dodatku
ponieważ czujnik jest na manipulatorze to ... można zastanowić się nad
automatyką. tylko czy dla 3 odcieni czerwonego (bo to tylko
klasyfikacja) warto?

Czujnik z 3 RGB działał mi rok bez praktycznie żadnej zmiany parametrów.

Re: Czujnik koloru.

Ja zrobiłem projekt takiego czujnika koloru, odróżniający bardzo mało
nasycone barwy (mocniej nasycone teĹź potrafi), z interfejsem RS485 (czy
to modbus, to musiałbym zapytać programisty). Zdecydowanie nie jest to
samorĂłbka, bo kilkaset sztuk juĹź pracuje, pierwsze od kilku lat.

Problemy są dwa:
- jest to czujnik transmisyjny (a Ty chciałbyś pewnie refleksyjny)
- czujnik służy do pomiaru koloru cieczy i interfejsem jest rurka 1/4 cala.

Przypuszczam, że nie jest to rozwiązanie, które może pracować u Ciebie.

Pozdrawiam,
Michał

Site Timeline