Czarna masa zalewowa?

Chcialbym mala plyteczke (2x3cm) z delikatnimi elementami
zalac czym czarnym. Glownie chodzi o zrobienie obudowy plytki
- obudowa bedzie wyfrezowana z aluminium, plyteczka zamocowana
w srodku, wyprowadzone gniazdo i calosc chcialbym zalac na rowno.

Masa ma unieruchomic plytke ale i stanowic "zamkniecie" obudowy.

Podpowiecie jakis produkt?

Re: Czarna masa zalewowa?
Hello Jakub,

https://docs.google.com/open?id0B%zIkGxSni8bzYTc4YTY4OTItYTkwMS00NDNlLThiY2ItMjY0NzU3MzE4ZWYz

 RoMan
Re: Czarna masa zalewowa?

uwaga pedalisko!

Re: Czarna masa zalewowa?
Jesteś niedorozwinięty umysłowo?
Nie szydzę z Ciebie, pytam zupełnie poważnie. Bo może pomóc Ci trzeba, a
nie kląć na Ciebie.

--

Re: Czarna masa zalewowa?

zapytaj kolesia - romana...

P.S.
jakaś forma protestu być musi, mimo, że ten śmieć dopisał mnie do swojego
pedalskiego KF to ja będę dodawał taki podpis jak on dodaje do każdego jego
spedalonego posta... może grupa wywrze jakieś naciski, a jak nie to będzie
kicha... platformowa europa znaczy...

Re: Czarna masa zalewowa?

Zaprotestuj nogami, nikt cię tu nie trzyma. Załóż ten swój e-serwis i go
prowadź.

To bardzo szybko trafisz u każdego do KF-a. Co nie byłoby takie złe,
przynajmniej nikt by cię nie czytał i ci nie odpowiadał.

PS. Twoja fiksacja na punkcie homoseksualizmu jest zastanawiająca.

--
Gof
http://www.chmurka.net /

Re: Czarna masa zalewowa?
Hello Adam,

No wlasnie - kiedy zaprzestaniesz go cytowac chociaż?

Wniosek oczywisty.

 RoMan
Re: Czarna masa zalewowa?
no to jedziemy,

uwaga spedaleńcy...

Re: Czarna masa zalewowa?

Może spróbuj najzwyklejszy tzw. "ciepły klej", jest dostępny w kolorze
czarnym. Tylko przed wlaniem do aluminiowej puszki należałoby ją wcześniej
nieco ogrzać - inaczej może się słabo trzymać do powierzchni metalu -
ciepły
klej w zetknięciu z ZIMNYM metalem za szybko oddaje ciepło i robi się w tym
miejscu jakby kruchy.

Jakub Rakus
Re: Czarna masa zalewowa?
myślę że lepsze będzie coś dedykowane np.:
http://www.tme.eu/pl/details/ep232a/masy-zalewowe/huntsman /#
--
pzdr, j.r.

Re: Czarna masa zalewowa?

Wszystko zależy od "skali produkcji". Kilogram masy za 120zł na jedną
płytkę
2x3cm to troche przegięcie, tym bardziej że paczka 10 lasek ciepłego kleju
kosztuje 15zł ;)
Ostatecznie można też spróbować różnych innych materiałów, w tym typowo
"budowlanych" jak np. lepikalbo jakieś inne badziewie ze smoły.
BTW przypominają mi się stare kondensatory foliowe "czymś czarnym", szerzej
tutaj: http://ww.w.trioda.com/forum/viewtopic.php?f11%&t92%58
Jakub Rakus
Re: Czarna masa zalewowa?
(ciap)

Pak!
spotkamy go jeszcze w bateriach płaskich, może

--
Włodek

http://dino.inosak.org

Re: Czarna masa zalewowa?
może to jest myśl, kupić kilka baterii, wydłubać i przetopić jeśli to ma
być
pojedyńcze centymetry sześciennne.
--
pzdr, j.r.

Re: Czarna masa zalewowa?

Tutaj
http://sklep.semicon.com.pl/shop2/?lang_id=2&id_category55%&id_product14%55
jest coś takiego. W karcie produktu jest kolor niebieski i inne.
Wojtek

--
Taaa... Oczywiście, są lekarze, którzy
poświęcają cały swój czas i wiedzę