CPLD - literatura

Z jakimi pozycjami warto zapoznać w ramach zapoznawania się z CPLD?
Kurs z EdW znam. Wiele (jak dla mnie) nie wnosi.
Za to PDFy odostępniane przez xilinxa _jeszcze_ niewiele wnoszą... ;)

Sławek
--
  ________ Shrek mówi, że lord Farquaad ma jakiś kompleks.
_/ __/ __/ Jak dla mnie, to on ma małyyy... -- osioł

Zacznij od tego:

http://www.eecg.toronto.edu/~jayar/pubs/brown/survey.pdf

Następnie pdf'y właśnie z Xilinxa.

Re: CPLD - literatura
a dlaczego nikt Mu nie zaproponuje "idź na studia"?

P.S.
pytanie retoryczne...

Re: CPLD - literatura

Bo on się chce nauczyć, a nie mieć dyplom ;-)

Re: CPLD - literatura

A co Ci nie pasuje w kursie z EdW?
--
Pozdrawiam      Bad Worm        badworm[maupa]postpl
GG#2400455 ICQ#320399066

Re: CPLD - literatura
Quod non fecerunt barbari, fecit badworm :
W zasadzie to to jest kurs 'jak kupisz naszą płytkę i wklepiesz taki kod,
to zobaczysz jak miga dioda'. Dobre na sam początek.
Ja bym wolał kurs na poziomie 'masz cztery wejścia zegarowe, teraz ci
wytłumaczymy po kiego tyle i dlaczego są ci naprawdę potrzebne. W nastepnym
odcinku - product term clock.'

Sławek
--
  ________
_/ __/ __/ księżniczka przymierza wszystkie swoje sukienki na raz.

Dzięki.
Powtórka z układów sekwencyjnych na pewno mi się przyda :)

Sławek
--
  ________
_/ __/ __/ To za karę córuniu. (Seksmisja)