co to za układ ST62T00

Witam Jest taki układ na płytce od odkurzacza która to reguluje obroty silnika, niestety regulacja nie działa, podejrzewam ten układ ST62T00 -to jakis mikroporocesor programowalny ?

pozdrawiam

Tak, programowalny ale jednokrotnie...

Użytkownik "M" snipped-for-privacy@devil.ru napisał w wiadomości news:gcnpai$q0q$ snipped-for-privacy@inews.gazeta.pl...

Reply to
dolczak

M pisze:

Witam,

w jakim odkurzaczu to "siedzi" ? W ZELMERZE ?

Pozdrawiam

Tomek

Reply to
OWL

tak, polskie nadruki na płytce

ale chyba nic z tego nie da się zrobić, sprawdziłem triak, diody i wszystko co się da - jest OK czyli ten uC padł / stracił program ??

tu podobna aplikacja

M<

M pisze:

Sprawdziłeś czy ma poprawne zasilanie? U mnie był padnięty C2 (wg. powyższego schematu).

Czasami się włączał a czasami nie lub trzeba było czekać aż się namyśli i ruszy. Po wymianie kondensatorka rusza od razu (tzn. ruszał bo silnik tym razem sie rozsypał).

Pozdrawiam, Maciek

Reply to
Maciej Iwanczewski

o kurcze masz racje, oryginalnie jest tam 470uF/10V z wierzchu wyglądał cacy a po wylutowaniu spuchnięty od dołu i na mierniku ma ~19uF

dzięki pozdrawiam