bezpiecznik elektroniczny zamiast szklanego ?

Witam
Czy mogę zastąpić bezpiecznik szkolany ( do lutowania ) 3A bezpiecznikiem
elektronicznym 3,15A ( od strony 230V oczywiście ) ? Pomijając różnice
kwotowe tych bezpieczników.
Bezpiecznik spalił się w zasilaczu 120 W ( na tyle określa ją chiński
producent ) do laptopa, po zastąpieniu go przewodem zasilacz działa.

Pozdrawiam
Piotr

Re: bezpiecznik elektroniczny zamiast szklanego ?

nie.

Waldek

Re: bezpiecznik elektroniczny zamiast szklanego ?

Ja bym wstawil identyczny.
To najwyrazniej dobry bezpiecznik :-)

J.

Re: bezpiecznik elektroniczny zamiast szklanego ?
Jakbym miał to bym też najchętniej wstawił, tyle, że to bardzo krótki
bezpiecznik, koło 1 cm z wyprowadzeniami do lutowania, coś jak rezystor 0,5W

Chciałem wstawić taki- szybki lub zwłoczny
http://www.tme.eu/html/PL/zabezpieczenia-miniaturowe/ramka_1059_PL_pelny.html

Pozdrawiam
Piotr

Re: bezpiecznik elektroniczny zamiast szklanego ?

obejrzyj no ten bezpiecznik - to z wyprowadzeniami to powinny byc
demontowalne kapelusze albo wez zwykly bezpiecznik - lutnij do niego
druty i wsadz w plytke

Tomek

Site Timeline