AVR ATMega16 długi kabel połączeniowy pomiędzy programatorem a PC (fuse bit)

Witam!

Niestety nikt nie pomógł mi w poprzednim moim wątku ale udało mi się samemu dojść do źródła problemu, którym był zbyt długi kabel pomiędzy programatorem STK200 a PC przez co ATmega wariowała. Można było np. załadować program ale fuse bit'ów nie odczytywała (na pewno nie poprawnie). Dziwne to i nie potrafię sobie wytłumaczyć o co mogło chodzić bo program wgrywał się bez błędów.

W każdym razie ostrzegam!

Pozdrawiam

Reply to
Krzysztof