ariva 200 / @link 200

Zamierzam kupić
Ferguson Ariva 200 albi Ferguson Ariva @link 200 i do tego moduł Ci
Polsatu.
Dekoder polecił mi kolega, jest zadowlony, ale on to ma z cyfrą.

Czytałem na jakimś forum o a200 opinie, które były zarówno pozytywne (jest
super!) jak i niegatywne (wiesza sie, dziadostwo itp) Ale to były opinie
sprzed roku. Byłbym wdzieczny tym, którzy używaja tego tunera o opinie.

Generalnie zależy mi na tunerze z PVR, ale takim, który pozwoli nie tylko
nagrać pliki, ale też pozwoli na ich pobranie do komputera i np zrobienie z
tego DVD czy np na montaż.
Ważne, żeby ten tuner był cichy, bo mam łóżko 2 metry od dekdera. NIe musi
być a200, ważne, żeby sie dobrze spisywał.

Alternatywa: "Zwykły" dekoder + jakieś centrum multimedialne (
http://www.hyundaimbox.pl/mBox_R3150S.html ?). Tyle, że w tym 2 przypadku
to HD nie nagram.
Będę wdzieczny za opinie i sugestie.

Re: ariva 200 / @link 200