Amplit. Technics SA-AX730 dziwna ikonka na LCD

Dzisiaj zauważyłem, że w prawej części wyświetlacza amplitunera Technics
SA-AX730 pod ikoną pokazującą ile w danej chwili jest załączonych kolumn
(przód / tył) pojawiła się czerwona strzałeczka, której wcześniej nie
było, a przynajmniej tak mi się wydaje.
Występuj ona na wszystkich źródłach (input: tape, vcr, tv, dvd, itd)
oraz na wszystkich trybach dźwięku (stereo, surround 3 stereo).

W instrukcji ściągniętej z internetu nic na ten temat nie znalazłem, a
do oryginalnej dokumentacji nie mam na razie dostępu.

Oto zdjęcia przedstawiające problem:
http://img80.imageshack.us/img80/3682/dsc01234sm.jpg
http://img691.imageshack.us/img691/2108/dsc01235sm.jpg

Zastanawia mnie co może być przyczyną wyświetlenia tej strzałeczki.

Artur

Re: Amplit. Technics SA-AX730 dziwna ikonka na LCD
Nikt nie wie?

Re: Amplit. Technics SA-AX730 dziwna ikonka na LCD
Strzałeczka dalej wyświetla się i nic nie dzieje się poza tym, ale
niepokoi mnie to wciąż. Co prawda ostatnimi czasy sprzęt stoi prawie nie
ruszany z powodu braku czasu.
Może ktoś ma taki amplituner?

--
Art.