Zilog Z84, hvor kan jeg få den?

Hej gruppe,

hvor kan jeg som menig mand få fat i en Zilog Z84 uC ?

/Thomas

Re: Zilog Z84, hvor kan jeg få den?

Forresten helst i TQFP ell. lignende simpelt, småt hus.

/Thomas

Re: Zilog Z84, hvor kan jeg få den?

Gå til zilog.com. Søk på komponentnavnet, gå til "buy samplea", og du er
inne i ein (av fleire?) nettbutikker. Det er ikkje ublu priser.

HM

Re: Zilog Z84, hvor kan jeg få den?
Hej Harald,

Hmmm ... jeg kan bare ikke finde nogen mulighed for at sample fra dem -
det nærmeste jeg kommer, er en tysk forhandler i Danmark med elendig
website.

/Thomas

Re: Zilog Z84, hvor kan jeg få den?
Hej Thomas,

De har da en Vejlebaseret forhandler listet:

Future Electronics, VEJLE
Skomagervej 13 D
7100 VEJLE
Denmark
Tel: +45 764 08764
Fax: +45 764 08765
Contact: Henrik Straarup
Email: henrik.straarup(at)futureelectronics(dot)com

Deres site <URL:http://www.futureelectronics.com/ opgiver godt nok
dollarpriser, men du kunne jo gribe knoglen og snakke med H.S.

--
Venlig hilsen,
Søren