Vis os dit "legerum"

Hej NG

Jeg sidder og mangler lidt inspiration til indretning af mit
hobby-elektronikværksted.
Jeg tænkte at der garanteret var nogen der har  fundet på en række
smarte løsninger til indretningen. Det kunne være lidt interessant at se
hvordan andre har løst opgaven.
Så hermed en opfordring: Tag nogle billeder og smid op på dk.binaer
eller en hjemmeside og lad andre blive inspireret af jeres løsninger.

:-)

- Lars

Re: Vis os dit "legerum"

Du må da være gal :-) så skal jeg lige bruge en uge til oprydning først :-).

Re: Vis os dit "legerum"
Hejsa

Hehe, kan du klare dig med een uge? ;o)

/Hauge

Re: Vis os dit "legerum"

vent lige 14 dage....så har jeg rydet nok op til jeg kan komme derind og
tage billeder :)

Site Timeline