VGA til S-Video ??

Hej.

Kort og godt:
Findes der en boks eller adapter eller lign, der kan lave et VGA signal om
til S-Video ??
Og helst ikke en løsning til flere tusinde kroner.... :-)

Mvh.
Peter

Re: VGA til S-Video ??

Nu skriver du jo ikke hvad det er til, men umilbart vil det være langt
billigere at skifte grafik kortet ud i komputeren..

bla kan nævnes forskellen med at det ene signal er interlaced og det andet
sikkert ikke er det.... (men der findes til nogle grafik kort et program så
man kan sætte den op til det, men så kører monitoren ikke samtidigt)

Kasper

Re: VGA til S-Video ??

Ja da, fx http://www.danbit.dk/produkter/1508.phtml (kender ikke selv  =

produktet)

For 3 E5%r siden gav jeg ca 600 dkr for en tilsvarende dims.
Bruger den selv sammen med en bE6%rbar, der ikke har tv-out.

Men siden du spF8%rger i elektronik, er det mE5%ske noget selv-byg du er=
  =

interesseret i:
http://www.hut.fi/Misc/Electronics/circuits/vga2tv/circuit.html

Det er ogsE5% meget billigere :)

//michael

-- =

Instead of email, use this: http://mtech.dk/thomsen/contact.php

Re: VGA til S-Video ??
Hej.
Tak for de svar der kom på mit indlæg..... :-)

Det er ikke helt det jeg søgte, men jeg tror at jeg laver denne.....

Mvh.
Peter

Re: VGA til S-Video ??

nu har jeg ikke læst det hele, men jeg er ret sikker på dit vga signal skal
være interlaced før du får noget ud af det, det er vel også noget med det
skal kunne gå ned i 340*?? kan ikke huske det...

ellers tror jeg ikke du får det til at virke, men som sagt, har ikke læst
teksten

Kasper

Site Timeline