USB Moduler, hvor kan de købes i DK ?

Nogen her der kender nogle Danske forhandlere der sælger sådanne USB moduler
der passer i en DIP sokkel.

Hvis det da kan betale sig pris mæssigt frem for at købe det i udlandet.

Noget ligende
http://www.usbmicro.com/products.html
http://www.beyondlogic.org/usb/ftdi.htm

Havde nemlig et USB to 8bit Parallel Data Module, der desværre er brændt af
eller noget. Computeren crasher ihverfald idet jeg slutter det til.

Re: USB Moduler, hvor kan de købes i DK ?

Jeg bestilte mine hos http://www.dontronics.com/ det er selvfølgelig noget
langt fra DK, men de leverede hurtigt og uden problemer. Så det kan jeg
anbefale.

Husk lige den sædvanlige nedtur når Told og Skat har opkrævet diverse
gebyrer :-(

Brian :ø)

Re: USB Moduler, hvor kan de købes i DK ?
Ja ok kunne være jeg bare skulle købe dem der så.

Kan du evt huske hvormeget der kom oven i af div opkrævninger ?

For handler normalt ellers kun i tyskland hvor der ikke lige kommer alt det
på.

Re: USB Moduler, hvor kan de købes i DK ?

Jeg købte 2 stk. og jeg mener det kostede omkring Kr. 250,- ekstra i gebyrer
og told.

Modulerne er helt suveræne, og efter min mening hver en krone værd.
Jeg driver et HD44780 display, samtidig med en del 1-wire kommunikation på
modulerne, og det kører uden problemer.... når først alle softwarefejl er
rettet :-)

Brian :ø)

Re: USB Moduler, hvor kan de købes i DK ?

Du ku evt. bruge en af de PIC-kredse der understøtter usb, så som 18F2550
hvordan man emulerer en parallelport osv.
--
Gert

Platform independent bootloader software for PIC16F87xA µControllers:
Re: USB Moduler, hvor kan de købes i DK ?
DanBit har måske nogle typer, men de er ikke helt billige
http://www.danbit.dk/produkter/0607.phtml

On Thu, 23 Mar 2006 14:39:45 +0100, "Kim M Jørgensen"

Re: USB Moduler, hvor kan de købes i DK ?
On Thu, 23 Mar 2006 14:39:45 +0100, "Kim M Jørgensen"

Hvad med direkte hos FTDI , vælg dipmodul , og måske Euro som kurs

dem med 232 i nummer er seriel

dem med 245 er parallel , og den nye 245R er sød

Carsten

Re: USB Moduler, hvor kan de købes i DK ?

Og nu med link :-(

http://apple.clickandbuild.com/cnb/shop/ftdichip

Site Timeline