Ugeur til Danfoss ECM 3310 søges

Mit analoge ugeur til natsænkning af fyret er gået i graven - og jeg ka n ikke finde en erstatning. Det er 60*60mm og ser sådan ud :

lic?select=URback.jpg

Jeg kan ikke finde nogen med 5 ben placeret som på mit - kan nogen hjæl pe?

vh Torben

Reply to
torben.scheel

Dårligt link til billeder, ser det ud til. Disse er nok bedre :

Torben Scheel

Den 05-03-2013 10:57, snipped-for-privacy@gmail.com skrev:

finde en erstatning. Det er 60*60mm og ser sådan ud :

?select=URback.jpg

Dette? :

|cav

Reply to
Thl

Den tirsdag den 5. marts 2013 11.23.14 UTC+1 skrev Thl:

aven - og jeg kan ikke finde en erstatning. Det er 60*60mm og ser sï¿ ½dan ud :

gen hj?lpe?

_421481|cav

Det ser det ud til - 2 ting jeg er i tvivl om -

- Jeg har 24V AC på terminal 1 og 2 - kompatibelt?

- Terminalafstanden (det ser dig ud til at passe på tilsvarende Grässli n ure)

vh Torben

Reply to
Torben Scheel

Er der nogen der kan hjælpe - jeg kan ikke læse det i specifikationerne om et af disse passer :

Og evt. hvad jeg skal kigge efter i specifikationerne.

vh Torben

Reply to
Torben Scheel

Den 05-03-2013 13:43, Torben Scheel skrev:

af disse passer :

De passer desværre ikke, uret er lavet i mange udgaver, men hvis du kontakter den danske importør, så burde de kunne lede dig på rette vej når du opgiver de data der står på urets bagside( bemærk 250v 0,1 max og

0,05 min) ABB Komponent A/S Meterbuen 33 2740 Skovlunde T +45 43 59 59 59
Reply to
Thl

Den tirsdag den 5. marts 2013 14.38.01 UTC+1 skrev Thl:

erne om et af disse passer :

vej

max og

OK - tak - jeg ringer til dem.

Reply to
Torben Scheel

finde en erstatning. Det er 60*60mm og ser sådan ud :

?select=URback.jpg Man splitter det ad, og skifter lithium batteriet. Så går det 15-20 år mere.

Til den tid er gasfyr blevet afskaffet ved lov.

kan ikke finde en erstatning. Det er 60*60mm og ser sådan ud :

.
ælpe?

Hej Torben! Jeg har nogle stykker liggende. Kr. 150,00 pr. stk. 2 stk. kr. 250,00

  • porto

M.v.h.

Børge

Reply to
Børge Larsen

Den tirsdag den 5. marts 2013 10.57.51 UTC+1 skrev Torben Scheel:

kan ikke finde en erstatning. Det er 60*60mm og ser sådan ud :

ublic?select=URback.jpg

ælpe?

Hej Torben! Undskyld hvis du får denne mere end en gang. Men der gik ged i systemet Jeg har nogle stykker liggende. Kr. 150,00 pr. stk. 2 stk. kr. 250,00

  • porto

M.v.h.

Børge

Reply to
Børge Larsen

g kan ikke finde en erstatning. Det er 60*60mm og ser sådan ud :

år mere.

Hmm. Havde ikke overvejet om det havde batteri. Jeg har haft det skilt ad f or at checke tandhjul - urets spole/motor flippede bare lidt frem og tilbag e når det fik strøm.

Jeg checker igen, tak :-)

Reply to
Torben Scheel

Den tirsdag den 5. marts 2013 15.04.34 UTC+1 skrev Torben Scheel:

onerne om et af disse passer :

e vej

,1 max og

Jeg fik et EAN nummer (?) som angiveligt skal bruges hos en elinstallatør - de havde ikke nogen på lager : 4010940009847.

Reply to
Torben Scheel

"Torben Scheel" skrev

Du skal nok ikke forvente, at finde et batteri i et mekanisk ugeur ;-)

Bo gik nok med et digitalur i tankerne.

Mvh. Uffe Ravn

Reply to
Uffe Ravn

Den 06-03-2013 15:43, Uffe Ravn skrev:

Uret har en gangreserve på 150 timer, så et eller andet gemmer det på.

Reply to
Thl

Den tirsdag den 5. marts 2013 10.57.51 UTC+1 skrev Torben Scheel:

kan ikke finde en erstatning. Det er 60*60mm og ser sådan ud :

ublic?select=URback.jpg

ælpe?

Hej Torben! Dette ur har ikke noget batteri i sig. Jeg har nogle stk. på lager af nøjagtig samme type pr. stk. Kr. 150.00 stk. Kr. 250.00 + porto.

Undskyld hvis du har fået min melding tidligere. Der er lidt kuk i mit sy stem. Du kan maile til mig på BL(fjern)@bazic.dk

M.-v.h. Børge

Reply to
Børge Larsen

Den onsdag den 6. marts 2013 15.19.34 UTC+1 skrev Torben Scheel:

tionerne om et af disse passer :

/

tte vej

0,1 max og
ør - de havde ikke nogen på lager : 4010940009847.
Reply to
Børge Larsen

"Thl" skrev

Ja så er Bos råd jo validt nok.

Mvh. Uffe Ravn

Reply to
Uffe Ravn

Den onsdag den 6. marts 2013 15.43.39 UTC+1 skrev Uffe Ravn:

Det er med batteri (ved jeg nu). En hurtig fuskerløsning med et par ledni nger ud af uret til et 1,5v batteri fixede det.

vh Torben

Reply to
Torben Scheel

g kan ikke finde en erstatning. Det er 60*60mm og ser sådan ud :

år mere.

Bingo! Det var fejlen.

Tak til alle for hjælpen!

vh Torben