TX-28XD1E foldover

Er der nogen der lige har et lille tip til rep af Panasonic TX-28XD1E der
laver vertival foldover i toppen.

PS TDA8175 er skiftet og det er alle lytterne i kredsløbet, her testet
diverse komponenter og syntes ikke at kunne finde noget der fejler.

--
Hilsen
   Peter N Petersen

Har du også skiftet lytterne i forsyningen til vertikaldelen ?

mvh
JBH

Re: TX-28XD1E foldover
der

Ja.
Forsyningen
--
Hilsen
   Peter N Petersen

r460, c402
Re: TX-28XD1E foldover

Hej Ole

De numre passer ikke i denne kasse, men efter hvad jeg kan se i diagrammet
til en af de andre kasser er R460 den ene modstand i DC-modkoblingen, C402
kan jeg ikke finde.

--
Hilsen
   Peter N Petersen

Jeg har målt lidt på output fra tda8175, det ser ud til at flyback pulsen er
for lille og det ændre ikke noget at fjerne C563 (Kondensator i Flyback bust
kredsløb).
Nogen der ved hvordan kredsløbet vil reagere hvis der er fejl i
afbøjnings-spolen.

--
Hilsen
   Peter N Petersen