TFT skærm grøn hvor den skulle være sort ?

Dav i gruppen !
Jeg har lige fået monteret en "ny" skærm på min dell inspiron PC, men ved
opstart hvor skærmen burde være sort er den aldeles grøn, hvad kan det
skyldes ?
(Den ser også lidt sær ud når den er startet helt op)

Mvh
Kent Neelsen

Re: TFT skærm grøn hvor den skulle være sort ?

Fandt ud af det, et lille stik skulle have et klem da det var blevet for
løst.

Kent Nielsen

Re: TFT skærm grøn hvor den skulle være sort ?

Hey

Jeg har engang været udsat for et bøjet ben i vgastikket....

men ellers er der jo nok en fejl i skærmen, hvis computeren virker med en
anden skærm

Kasper