Suround forstærker pludselig død på front højtalerne

Hej Alle

Er det normalt / forventeligt at udgangen på en forstærker pludselig ikke
giver noget signal. På min Pioneer forstærker (suround) er der ikke længere
lyd på udgangene på front højtalerne. Begge baghøjtalere, center og
subwoofer virker stadig ok.

mvh Thomas G

P.S. Det er helt sikker ikke højtalerne eller ledningerne for jeg har
skiftet rundt på de forskellige enheder og kan sagtens få lyd af front
højtalerne når blot de sættes i udgangen for baghøjtalerne

Re: Suround forstærker pludselig død på front højtalerne
længere

Du har ikke bare kommet til at trykke på en knap som slår fronthøjtalere
fra? :)

--
Mvh. Jonas Delfs
Freelance webprogrammør: http://delfs.dk

Re: Suround forstærker pludselig død på front højtalerne
ikke

Tror det ikke ... men det ku være jeg skulle lede alt igennem (manual m.m.m)
... det var konen der opdagede at den lød mærkeligt da hun lyttede til
musik.

mvh Thomas G

Site Timeline