Sunfire v210 problem

Hej,

Jeg har en Sunfire v210 server som vil jeg har at den larmer lidt
mindre. Er det en der kan kaste lys til mig om dette kan lade sig
gF8%re? Serveren har 5 fans..

http://www.sunshack.org/data/sh/2.1.8/infoserver.central/data/syshbk/System =
s/SunFireV210/images/SunFireV210_top_zoom.jpg

Mvh,

Dusan Sukovic

Re: Sunfire v210 problem
On Fri, 24 Feb 2012 10:11:15 -0800 (PST), " snipped-for-privacy@gmail.com"

At få stoppet larmen, ja det kan man, men det er jo ikke sikkert at
det går godt i længden, det kan betyde ustabil/død server.

Først så undersøger du hvor mange blæsere serveren behøver med den
konfigurering af HD/ram/CPU du har, der kan du måske undværer en
blæser eller to.
BIOS opdatering kan måske også styrer blæserne på en anden (mindre
støjende) måde, men det er en server så regn ikke med at støj er et
parameter produksenten tager med i sine overvejelser.

/Hans

Re: Sunfire v210 problem
On Fri, 24 Feb 2012 23:28:39 +0400, Hans Kjaergaard

Måske du i gruppen dk.edb.hardware.server kan finde nogen der har
kendskab til din server og kan fortælle lidt mere.

/Hans

Re: Sunfire v210 problem
Hej,

Jeg har en Sunfire v210 server som vil jeg har at den larmer lidt
mindre. Er det en der kan kaste lys til mig om dette kan lade sig
gøre? Serveren har 5 fans..

http://www.sunshack.org/data/sh/2.1.8/infoserver.central/data/syshbk/Systems/SunFireV210/images/SunFireV210_top_zoom.jpg

Mvh,

Dusan Sukovic

Hej

Du skal passe meget på med at ændre på airflow - Cpu køleren er relativ
lille og behøver det airflow som bliver blæst hen over den.

Fjerner du en blæser kompenserer de resterende for den manglende blæser,
hvilket betyder den lamer mere. Husk det er en 2U server - Og det er prisen
for de 2U (Små hidsige blæsere)

Mvh.
Niels

Site Timeline