Stregkodescanner. - Page 2

Re: Stregkodescanner.

 Vi bruger håndscannere i en ret professionel sammenhæng. Så jeg er
lidt nysgerrig efter efter at høre hvad det er for et krav du har til
håndholdte scannere? Fastmonterede er en helt anden sag, hvor vi
normalt ender med noget til en 50-100 kkr.

--
/Wegge
Min holdning til Usenet - <http://wiki.wegge.dk/Usenet

Nogle er også diodelys....

Re: Stregkodescanner.

Jo, det var jeg også klar over, men det er så ikke den slags, man
anvender i supermarkedet. Og de kan ikke skanne på samme afstand, som de
med laser.

J.

Re: Stregkodescanner.

Nope

I know - har et par laserscannere på mit fjernlager jeg har lovet at få
hentet frem til købere, har bare ikke fået det gjort endnu.