Stregkodelæser mm

Hej...
Hvor får man subj. fra ?
Skal prøve at konstruere noget i retning af en simpel lagerstyring:
Når man tager en ting ned fra hylden scanner man stregkoden > oplysningen
lagres på en pc > f.eks. en gang om ugen kan man udskrive listen...
Hvordan tager jeg fat på den opgave - findes der noget byggesæt - hvad med
software ???
Det hele skal foregå på "amatørplan" - også prismæssigt !!!

Mvh Jørgen

Re: Stregkodelæser mm

Mail !

Re: Stregkodelæser mm

Hvor kedeligt ;-)

/A

Re: Stregkodelæser mm

Nej, for jeg vil ikke sælge en scanner her i gruppen !

Re: Stregkodelæser mm

Køber en færdig stregkodescanner til at sætte til en PC, du kan f.eks. få
dem ved Danbit (Det kræver dog en momsregistrering):

http://www.danbit.dk/produkter/2402.phtml
http://www.danbit.dk/produkter/2400.phtml

Re: Stregkodelæser mm

Hej Jørgen

Se evt. mit indlæg i gruppen :

dk.marked.privat.elektronikloesdele+maalegrej

Mvh.
Brian S Jensen

Site Timeline