Strømforsyningsstik i en Dell Latitude CPx?

Hej!

Jeg har fået en Dell Latitude CPx bærbar (En PIII-500 m. 6GB harddisk osv), men
der medfølger ikke strømforsyning og jeg har ikke kunnet finde pinout på stikket
i maskinen...

Er der een af jer der ved hvordan jeg skal tilslutte en PSU?

Stikket er vist her under Latitude PPx lidt nede på siden:

http://www.powerstream.com/lta-Dell.htm

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Re: Strømforsyningsstik i en Dell Latitude CPx?

Den jeg har til min 610'er er på 20 volt 3,5A.

Re: Strømforsyningsstik i en Dell Latit ude CPx?
Hej!

'kay - så vil jeg smide ca. så meget i den :) Det går jo næppe helt galt i disse
DCDC-convertertider...

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Re: Strømforsyningsstik i en Dell Latitude CPx?
Det er ikke utænkeligt at jeg har en strømforsyning til en Latitude liggende
på arb.

Mail mig lige hvis det har interesse dk(underscore)akj@hotmail com

Anders