Strømforsyning med 3KV DC input

Hej.

Er der nogen i gruppen der har erfaring med SMPS der kan køre på 3KV DC
input (railway).

Vi har før brugt 750V DC input forsyninger til sporveje, men har nu brug
for noget der kan klare 3KV input, og google er ikke særlig hjælpsom.

Vi har brug for 50-100 watt på sekundærsiden.

Udgangsspænding fra 24VDC til 750VDC er brugbart.

Spændindsdeler er blevet overvejet, men hvis bunden smutter så siger det
bang, ikke en mulighed.

// Per.

Re: Strømforsyning med 3KV DC input

Hej Per

SpF8%rg firmaer som producerer togdele - som f.eks. Siemens, ...

Re: Strømforsyning med 3KV DC input

Tag lige et ring til C. B. Svendsen i Værløse. Bed om at tale med
Carsten. De har lavet mange power systemer, bl.a. til flåden. Jeg bruger
dem til prototyper, og de er gode til at sætte sig ind i
nye/problematiske emner.

Og, hvis du ringer, må du gerne hilse fra mig,
Bo //

Re: Strømforsyning med 3KV DC input

Hej Bo.

Vi arbejder allerede sammen med CB og får lavet noget elektronik dér.

Jeg anede ikke at de havde noget i programmet der kunne klare de
spændinger, men giver dem da lige et ring på Mandag.

// Per.

Re: Strømforsyning med 3KV DC input

jeg er ikke sikker, men det koster kun et telefonkald af afgøre det,