Stik type ???

Hej NG

Jeg sidder og er ved at lave et lille print som skal eftermonteres i et
eksisterende system. Jeg vil derfor bruge samme type stik som der er brugt i
forvejen, men det er ikke lykkeds mig at finde ud af hvad det er for en
type, så jeg håber at der er en af jer kvikke hoveder der kan hjælpe mig
lidt.

Stikket ligner et almindeligt fladkabelstik, men har kun én række huller, og
fladkablet mangler hveranden ledder(som jeg prøver at illustrere herunder).

norm. fladkabel =  00000000000000000
mit. fladkabel  =  0-0-0-0-0-0-0-0-0

Håber det er til at forstå, ellers ligger der et billed i dk.binaer med
subject "stik type fra dk.teknik.elektronik"

Med venlig hilsen
Bjarke Jensen

Site Timeline