Stentofon gammel samtaleanlæg, tilslutning

jeg har fået et gammelt samtaleanlæg, Stentofon,
bord/væg model med en stor højttaler "bagpå"
et lille numerisk tastatur, samt en styrkeregulering.
enhederne forbindes med et 6-leder kabel, til en 24V strømforsyning (der er
OK),
da det blev taget ned, virkede det, nu høres kun et dyyyt i det anlæg der
betjenes når der trykkes på en knap
alle enheder er forbundet parallelt, mangler der en "samleboks" eller, er
der nogen der har en god ide?

mvh
Rasmus O.

Re: Stentofon gammel samtaleanlæg, tilslutning
r er
 der

Hej Rasmus
Har du mulighed for at poste nogle billeder et eller andet sted? Måske ka
n en eller anden hjælpe med nogle ideer. Selv tror jeg nemlig at det kun
er nogle af ledningerne der skal være forbundet ens i alle stationer. Hvo
r mange stationer har anlægget i øvrigt?
Mvh Niels E. Holm

Re: Stentofon gammel samtaleanlæg, tilslutning
der er
æg der
er
kan en eller anden hjælpe med nogle ideer. Selv tror jeg nemlig at det ku
n er nogle af ledningerne der skal være forbundet ens i alle stationer. H
vor mange stationer har anlægget i øvrigt?

Hej Igen Rasmus
Jeg har gransket lidt - og ledningsantallet til apparatet får mig til at
tro at du ikke kommer ret langt uden en central til anlægget - desværre
.
Mvh Niels E. Holm

"Niels E. Holm"  skrev i meddelelsen

Hej Igen Rasmus
Jeg har gransket lidt - og ledningsantallet til apparatet får mig til at tro
at du ikke kommer ret langt uden en central til anlægget - desværre.
Mvh Niels E. Holm

Hej Niels
Opgaven er løst, der skulle 7,5V på LF ledningerne, så virker alt perfekt!
ingen central nødvendig.
Tak for din interesse.

MVH
Rasmus O.