solid core / 1leder ledning

Hej NG,

Nogen der ved hvor man kan købe "solid core" ledning i danmark, gerne
online ?

Nu har jeg købt 1-leder kabel et par gange, og alle gange er det ikke
solid core men en masse små kobber stykker.

/Jan

Re: solid core / 1leder ledning

Hvad med stiv ledning fra el-supply.dk?

--
Hilsen Mikkel Lund
Re: solid core / 1leder ledning
Yes, perfekt, takker :)
Hemmeligheden var nok at vide solid core = stiv ledning.

/Jan

Re: solid core / 1leder ledning

Det kommer an på kvadratet og mengden. ELFA har i alle fall god
beskrivelse av de ledningene de har.

HM

Re: solid core / 1leder ledning
Hej Jan

Fortinnet eller ikke fortinnet ?

Kvadrat ?

Krav til isolering, farve og spænding ?

1, 10, 50, 100 eller 1000 meter ?

Re: solid core / 1leder ledning
Det er bare til lavvolt wirelinks på vero board, så 0.6mm 25v 1a.
Men tror det elsupply har er fint, har bestilt en bunke af det det
ihvertfald.

Re: solid core / 1leder ledning

Kanskje det ikke er relevant for dem, men jeg har ca 100m, 30 par, 0,6
mm^2 telefonkabel.  Akkuratt vellegnet til Vero board.

Jeg har problem med å gi den bort :-(

HM

Re: solid core / 1leder ledning

Hej Harald,

Den del af problemet kan jeg måske hjælpe med.

Hvor bor kablet?

mvh
Thorbjørn

Re: solid core / 1leder ledning