Hej.

Hvad er navnet på denne type skruetrækker:http://www.rain.sa -
net.dk/skrue.htm
Evt. hvor man kan købe den henne.

På forhånd tak..

Venlig hilsen

Lars P

Re: Skruetrækker til mobil

Mig bekendt hedder det en tri-wing. Brinck og Aage Nielsens Eft. burde kunne
skaffe den, da de er forhandler af Velleman, som har sådanne bits i deres
program.

Ellers
Prøv www.conrad.com
Evt. find varerne via www.conrad.de og bestil varernummer via .com, for på
.com kan du betale med visa, det kan du ikke på den tyske side (det suger,
ved det).

Mvh
Morten

Re: Skruetrækker til mobil

Hej Morten.

Det er lige præcis dem jeg søger, jeg takker mange gange for dit svar.
Det er kanon, nu er det bare at finde dem til en god pris :-)

Venligst Lars

Re: Skruetrækker til mobil

Jeg kan forestille mig at du kan finde dem billigt ved t-hansen. De har
en del mobil-reservedele og værktøj.

  --
Gert

Re: Skruetrækker til mobil
$ snipped-for-privacy@dread14.news.tele.dk:

svar.
har
Hej Gert

Nej desværre, det var osse min tanke. Jeg var derude idag, men de havde
den desværre ikke.

Tak for svaret

Venligst Lars P

Re: Skruetrækker til mobil
Hej Lars,

Er det blot til at skille en enkelt tlf. her og nu (og måske en sjælden
gang fremover), kan du selv slibe en ud af et stykke pianotråd - tryk evt.
først enden af lidt opvarmet plastic mod skruen for at få en model.

(Det skulle vel ikke være en Nec du vil skrue i ?)

--
Venlig hilsen,
Søren

Hej Søren

Jo, det er en NEC e616, Det er så kun en enkelt, jeg har inde nu, men
det er jo meget rart at have værktøjet fremover. Den bruges fx osse til
en gameboy.
Men de priser jeg har set er lidt pebert, de koster 400 kr hos RS hvor
TW#0 ikke engang er med. Har set de er lidt billigere i udland, men så
kommer moms og transport.. Og manglene Visa-kort :-(

PS. Det er ellers en meget god ide, det med plastikken til model

Venligst Lars

Re: Skruetrækker til mobil

pianotråd
til

Forresten Søren, ved du hvilken størrelse af tri-wing der skal bruges
til sådan en NEC telefon

Venligst Lars

Re: Skruetrækker til mobil
Hej Lars,

Jeg ved ikke noget om hvilke størrelser de kommer i, men jeg skal snart til
at fabrikere en til min e313, da Nec har "glemt" at lave et par kontakter
til ladning i bordlader (man skal da også altid lave alting selv ;-/

Det ladestik der er på e313 er for tåbeligt og yderligere gemt bag en
gummiklap der næppe holder længe, specielt i betragtning af at den kun
kører op til 7 kvarters tale på en nyopladning (uden video og selvfølgelig
endnu mindre med video, selv med laderen forbundet konstant), så det er en
daglig manøvre at flå gummiklappen op og i :(

(Og her i DK kan de ikke engang finde ud af at sælge det ladekabel til
cigartænderstik som 3 fx. forhandler i Australien, så noget må der gøres).

--
Venlig hilsen,
Søren

Der kommer da ikke ekstra moms på fra et land i eu

Hilsen Jørgen

Re: Skruetrækker til mobil

Jo, hvis virksomheden har solg så meget til Danmark at de skal opkræve
dansk moms... Vi har vel det højeste moms-niveau?

    kimjand

Re: Skruetrækker til mobil

Det har du ret i , jeg har dog købt meget i udlandet, og har endnu skulle
betale dansk moms.
ved du hvor meget der skal til ? før en virksomhed skal betale dansk moms ?

Hilsen Jørgen

Re: Skruetrækker til mobil

Jeg tror det er noget med 800kkr, men jeg kan ikke lige huske det. Men der er
efterhånden mange der opkræver moms, så vidt jeg har hørt fra andre, selv er
det vist kun Amazon jeg har skullet betale dansk moms hos.

    Kimjand

Re: Skruetrækker til mobil

Det fremgår af told og skats hjemmeside, grænsen er 100-300 tkr salg til DK
svjh.

Re: Skruetrækker til mobil
Hej Lars,

OK

Av :(

Kender det.

Da jeg for en 10..15 år siden skulle åbne en GameBoy-casette brugte jeg
blot plastic'en til at skrue med (det var vist en torx eller sikkerhed-
torx, som jeg dengang ikke havde en 'trækker til) og jeg har fremstillet
værktøj til andre underlige kærvtyper med den metode gennem tiden, så jeg
ved at den virker :)

--
Venlig hilsen,
Søren

/carsten

Re: Skruetrækker til mobil
forskellige!)

Jeg vil tro den ikke er det! De meget små "mobil"-kærve har jeg (endnu) kun
set som skruetrækkere....

/Anders

Re: Skruetrækker til mobil
Hej Anders,

I den lokale isenkræmmer (HW Gør Det Selv) lovede de mig at de kunne tage
bits hjem ned til TORX #5, men de var svinedyre, så jeg nøjedes dog med et
"urmagersæt" TORX #5..#9 til omkring 30 dask i Føtex.

--
Venlig hilsen,
Søren

www.bn-elektronik.dk de har nogen skruetrækker sæt med "sjove" hoveder.