simpel brænder til at brænde pic kredse, samt et program der til ??

Hvor kan jeg finde tegninger og program.

det er et par 16F88 kredse jeg skal have brændt, tænkte på om min gamle millenium brænder kan klare det.

Hygsom Leo

Reply to
Leo

"Leo" skrev i en meddelelse news:41ddefd1$0$229$ snipped-for-privacy@dread12.news.tele.dk...

Så dog ikke lige en 16F88 og har heller ikke hørt om dem lige.. mangler du ikke et tal til sidst ?

Kasper

Reply to
Repzak

altså Microchip har jo en del chips ;)

VH
Lars Molnit
MZ ETZ 300 CDi ReedValve
Suzuki GSF-R 1200
www.dfmc.dk/Lars_Molnit
Reply to
Moller

Jeg vil godt være ved at jeg ikke har rodet ret meget med pic... såe, jeg havde nu ikke hørt om den :)

Kasper

Reply to
Repzak

Det helt ok... mange som har rodet med PIC i en del år, tror stadig at der kun eksistere PIC16C84, PIC16F876 og PIC16F877 ;) og glemmer de adskillige hundredevis andre modeller de har, som er bedre, hurtigere, støre og i mange tilfælde pinkompatible med disse tre oldsager :) og bedre endnu, mange af de nye og bedre erstatnings chip er billigere ;) Microchip har luret den ved at lokke folk med på de nye chips ved at gøre dem billigere end dem de erstatter, og har man et godt design, man absolut vil forsætte med de gamle i, så betaler man for lagerpladsen via den lidt højere pris på de gamle ;)

--
VH
Lars Molnit

Hos

har de tegninger på en lille discount brænder, men man kan også købe den færdig af dem til så få penge at hvis man selv vil samle den, er det for sjov, og ikke for at spare ;)

--
VH
Lars Molnit