simpel brænder til at brænde pic kredse, samt et program der til ??

Hvor kan jeg finde tegninger og program.

det er et par 16F88 kredse jeg skal have brændt, tænkte på om min gamle
millenium brænder kan klare det.

Hygsom
Leo

Re: simpel brænder til at brænde pic kredse, samt et program der til ??

http://www.lancos.com/prog.html

Så dog ikke lige en 16F88 og har heller ikke hørt om dem lige.. mangler du
ikke et tal til sidst ?

Kasper

Re: simpel brænder til at brænde pic kredse, samt et program der til ??

    altså Microchip har jo en del chips ;)
    http://www.microchip.com/stellent/idcplg?IdcService=SS_GET_PAGE&nodeId13%35&dDocName=en010243

--
VH
Lars Molnit
Re: simpel brænder til at brænde pic kredse, samt et program der til ??

http://www.microchip.com/stellent/idcplg?IdcService=SS_GET_PAGE&nodeId13%35&dDocName=en010243

Jeg vil godt være ved at jeg ikke har rodet ret meget med pic...
såe, jeg havde nu ikke hørt om den :)

Kasper

Re: simpel brænder til at brænde pic kredse, samt et program der til ??

    Det helt ok... mange som har rodet med PIC i en del år, tror stadig at
der kun eksistere PIC16C84, PIC16F876 og PIC16F877 ;) og glemmer de
adskillige hundredevis andre modeller de har, som er bedre, hurtigere,
støre og i mange tilfælde pinkompatible med disse tre oldsager :) og
bedre endnu, mange af de nye og bedre erstatnings chip er billigere ;)
Microchip har luret den ved at lokke folk med på de nye chips ved at
gøre dem billigere end dem de erstatter, og har man et godt design, man
absolut vil forsætte med de gamle i, så betaler man for lagerpladsen via
den lidt højere pris på de gamle ;)

--
VH
Lars Molnit

    Hos www.olimex.com har de tegninger på en lille discount brænder, men
man kan også købe den færdig af dem til så få penge at hvis man selv vil
samle den, er det for sjov, og ikke for at spare ;)

--
VH
Lars Molnit