salg af ting hvor gøres det på gogle group

jeg har 50m 50ohm kabel i rulle stadig indpakket i plast hvor kommer man af med s=E5dan en rulle til en der kan bruge s=E5da noget ?

ligeledes haves en 100w inverter til 220 fra 12v i bilen

har i et link til den gruppe i google man opretter dette i ?

Reply to
himmel bjerget

himmel bjerget skriver:

Kablet vil nok være oplagt i dk.marked.privat.elektronikloesdele+malegrej.

Invereten er lidt mere svær, fungerer den, hører den ike til i ovennævnte gruppe, men måske i dk.marked.privat ?

for en liste over alle danske nyhedsgrupper!

Brian

Reply to
Brian Lund

Hej Du kan prøve "BRUGTGREJ.DK"

Mvh. Svend Aage

"himmel bjerget" skrev i en meddelelse news: snipped-for-privacy@g44g2000cwa.googlegroups.com... jeg har 50m 50ohm kabel i rulle stadig indpakket i plast hvor kommer man af med sådan en rulle til en der kan bruge såda noget ?

ligeledes haves en 100w inverter til 220 fra 12v i bilen

har i et link til den gruppe i google man opretter dette i ?

Reply to
Svend Aage Bøgebjerg