søges: Datablad på CD1031CS Defelct ion circuit

Hej.

Jeg har gennemtrawlet det meste af nettet snart, efter er datablad på en
CD1031CS Deflection-amplifier.

Den sidder i et lille 5.5" B/W CRT-Tv som jeg roder lidt med at ombygge
til et logik-oscilloscop :-) Jeg har fundet et datablad, men på kinesisk
og der er ingen forklaringer på noget i det... Jeg er ikke ekspert i
TV-teknik så der er en del ting der forundrer mig...

Er der nogen der har datablad på den, eller kender en erstaning der er
pinkompatibel?

Forresten, det ender nok, med at jeg laver min egen
deflection-forstærker i sidste ende, og laver S-korrektionen i ren
software da det alligevel bliver rent digitalt styret. Nogen der hurtigt
kan komme med et bud på en egnet deflection-kreds der virker i hele
frekvensområdet fra DC til f.eks. 20 KHz ? - Det ser ud til, at denne
der sidder i, ikke kan køre meget andet end 15,625 KHz.

Horiz/Vert. afbøjnigsspolerne er testet ved DC, og kræver følgende power
for fuldt udslag - jeg er godt klar over, at der skal noget mere
spænding bag for at styre dem ved højere frekvens:

horizontal impedace: 0.8 Ohm
vertical impedance: 3.6 Ohm

horizontal voltage swing: +/- 1,5V 1.26A
Vertical voltage swing: +/- 2V 0.46A

MVH, Per Jensen.

Re: søges: Datablad på CD1031CS Def elction circuit

er det den her http://www.ic-on-line.cn/IOL_cd1031cs/PdfView/200954.htm

--
thomas

Re: søges: Datablad på CD1031CS Defelction circuit

er det den herhttp://www.ic-on-line.cn/IOL_cd1031cs/PdfView/200954.htm

Hej Thomas.

Nej, det er ikke den, databladet giver ikke rigtig mening.
Det datablad der passer er dette
http://www.alldatasheet.co.kr/datasheet-pdf/pdf_kor/83998/ETC/CD1031CS.html

// Per.

Site Timeline