125.- kroner + porto.
Tlf: 23920510
E-mail: spamluskbå snipped-for-privacy@gmail.com
Husk at fjerne: dyt
/KE Kofod.

Re: S: B&O Lamper 12V 30mA
Ups. undskyld, her er tale om 7 stk.

Re: S: B&O Lamper 12V 30mA

Uanset antal har du valgt den forkerte gruppe.
Du skal over markedes-grupperne når du vil sælge noget, den slags er uønsket
her. Gruppen dk.marked.privat.elektronikloesdele+maalegrej ville være et
oplagt valg.

Re: S: B&O Lamper 12V 30mA

Byder 2 skumbananer.

Re: B&O Lamper 12V 30mA

Hvis du så bare havde nogen der ikke sprang??

/Leif

Re: B&O Lamper 12V 30mA
hi hi ja, det er den nye gode type jeg har, men jeg tør jo ikke love dig
at den ikke kan springe, hi.
Hilsen
/KE.

Re: B&O Lamper 12V 30mA

Men det er i hvert fald ikke her du skal sælge dit skrammel.

Du har jo prøvet at sælge dem i ret mange grupper indtil nu, men du kan
sikkert finde på flere endnu.

FUT: netikette

/Hauge

Site Timeline