RF-modulator ti lComposite-signal

Hej, jeg er helt blank indefor elektronik, men har følgende problem.

Mit overvågningskamera i garagen sender billedet ud i et composite-signal (har man fortalt mig). Dette signal vil jeg gerne lægge ind i min multiswitch som fodre mine fjernsyn. Denne switch har en Terr.-indgang hvor mine normale antenner sidder.

For nu at kører signalet fra kameraet ind her, skal det (har jeg igen fået at vide) laves om ved hjælp af en RF-modulator.

Hvad er det præsist jeg skal købe. Jeg har kigget efter RF-modulator, men har fundet meget forskelligt. Hvis der skulle være en venlig sjæl her, der ved helt præsist hvad det er jeg har brug for af udstyr, så ville det hjælpe mig en hel del.

Mvh Ramsing

Reply to
Bo Ramsing

Bo Ramsing skriver:

En gammel udslidt videomaskine :-)

Hvis du ikke vil bruge en gammel videobåndoptager, så kan du også købe en rigtig modulator, men den koster flere penge:

HKJ

Der findes en til en 3-400 kr som fås ved det monacor..

vam-3 369 inkl moms...

og så skal du vidst have en lille psu også..

jeg har brugt en engang, det virkede bare ikke helt så godt for den tvtuner jeg brugte , ville kun tage "hele" kanaler ikke det der lå imellem

Kasper

Reply to
Repzak

Ville denne kunne gøre det?

Mvh Bo

"Repzak" skrev i en meddelelse news:41ed38c0$0$48325$ snipped-for-privacy@news.sunsite.dk...

Reply to
Bo Ramsing

Kan ikke lige gennemskue om man kan betale med dankort der, men ellers er dette den samme og til samme pris:

Vil man have lækre modulatorer, kan jeg anbefale

og søge på "modulator". Kræver self. at man kan tysk til husbehov.

Billig allround, kanal 27-49:

En noget mere prof, der kan klare kanal 5-69 (og fåes også i stereo!, vær dog opmærksom på at tyskerne bruger A2 (mod herhjemme Nicam) stereo, så det skal dit TV kunne klare hvis du vil høre stereolyden (eller høres kun mono). Om det har relevans for overvågning tja, men blæret er det og IMO ganske billigt taget funktionaliteten i betragtning.

Denne anbefaler de til overvågningskameraer:

Mvh Morten

Reply to
Morten

Sagtens, men kig lige på Elv :) Prismæssigt er den billigste billigere eller du kan få nogle mere lækre.

Og nå ja, så vil jeg håbe Elv har fået fixet problemet vedr. nye danske visakort :/

Men prøv at bestille, der sker jo ikke andet end at bestilling måske ikke går igennem,

Mvh Morten

Reply to
Morten