RF-modulator ti lComposite-signal

Hej,
jeg er helt blank indefor elektronik, men har følgende problem.

Mit overvågningskamera i garagen sender billedet ud i et composite-signal
(har man fortalt mig). Dette signal vil jeg gerne lægge ind i min
multiswitch som fodre mine fjernsyn. Denne switch har en Terr.-indgang hvor
mine normale antenner sidder.

For nu at kører signalet fra kameraet ind her, skal det (har jeg igen fået
at vide) laves om ved hjælp af en RF-modulator.

Hvad er det præsist jeg skal købe. Jeg har kigget efter RF-modulator, men
har fundet meget forskelligt.
Hvis der skulle være en venlig sjæl her, der ved helt præsist hvad det er
jeg har brug for af udstyr, så ville det hjælpe mig en hel del.

Mvh
Ramsing

Re: RF-modulator ti lComposite-signal

En gammel udslidt videomaskine :-)

Re: RF-modulator ti lComposite-signal

Hvis du ikke vil bruge en gammel videobåndoptager, så kan du også købe en
rigtig modulator, men den koster flere penge:
http://www.elfa.se/elfa-bin/dyndok.pl?dok42%94.htm

Re: RF-modulator ti lComposite-signal

Der findes en til en 3-400 kr som fås ved det monacor..

http://www.monacor.dk/shop /

vam-3   369 inkl moms...

og så skal du vidst have en lille psu også..

jeg har brugt en engang, det virkede bare ikke helt så godt for den tvtuner
jeg brugte , ville kun tage "hele" kanaler ikke det der lå imellem

Kasper

Re: RF-modulator ti lComposite-signal
Ville denne kunne gøre det?
http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category85%450&item57%43389366&rd=1
Mvh
Bo

Re: RF-modulator ti lComposite-signal
http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category85%450&item57%43389366&rd=1

Sagtens, men kig lige på Elv :) Prismæssigt er den billigste billigere eller
du kan få nogle mere lækre.

Og nå ja, så vil jeg håbe Elv har fået fixet problemet vedr. nye danske
visakort :/

Men prøv at bestille, der sker jo ikke andet end at bestilling måske ikke
går igennem,

Mvh
Morten

Re: RF-modulator ti lComposite-signal

Kan ikke lige gennemskue om man kan betale med dankort der, men ellers er
dette den samme og til samme pris:
http://www.disconetto.dk/shop/default.asp?setlng=1&productid19%63

Vil man have lækre modulatorer, kan jeg anbefale www.elv.de og søge på
"modulator". Kræver self. at man kan tysk til husbehov.

Billig allround, kanal 27-49:
http://www.elv.de/shopping/ArtikelDetail.asp?Referenz58%3%2D25&Stufe=2&Gruppe=VT%2DSC&Menue=Ja

En noget mere prof, der kan klare kanal 5-69 (og fåes også i stereo!, vær
dog opmærksom på at tyskerne bruger A2 (mod herhjemme Nicam) stereo, så det
skal dit TV kunne klare hvis du vil høre stereolyden (eller høres kun mono).
Om det har relevans for overvågning tja, men blæret er det og IMO ganske
billigt taget funktionaliteten i betragtning.
http://www.elv.de/shopping/ArtikelDetail.asp?Referenz48%5%2D79&Stufe=2&Gruppe=VT%2DSC&Menue=Ja

Denne anbefaler de til overvågningskameraer:
http://www.elv.de/shopping/ArtikelDetail.asp?Referenz47%9%2D39&Stufe=2&Gruppe=SI%2DMO&Menue=Ja

Mvh
Morten

Site Timeline