Regulering af højtalere? - Page 2

Re: Regulering af højtalere?

Hej Max
Jeg er gammel radioteknikker, og har min gamle Beolab 5000 med 2
højtalerudgange. Det ene sæt i stuen, det andet i køkkenet, så vil jeg ikke
ofre flere 1000 kr på et 100volt's anlæg. Jeg sælger 100 volt's anlæg til
idrætshaller og andre store steder, men ikke til små anlæg.
Nu vil jeg håbe at Henning finder en løsning
Mvh Lars

Re: Regulering af højtalere?
Hej Lars

Det behøver såmændt ikke koste noget særlig hvis man finder det
det rigtige sted. F.eks. gav jeg et anlæg væk for nogle år siden, det
kunne vel klare en fabrik med 80 højttalere, og teleslyngeanlæg til
høreværn og så vidre. Der må være masser af den slags anlæg
rundt omkring, det er bare at finde dem.

Re: Regulering af højtalere?

Hej.
Ja, det er bare med at finde det rigtige anlæg. Stadig væk, håber Henning
finder en løsning på problemet.
Mvh Lars

Re: Regulering af højtalere?
Lars A tastede:

Har bestilt drejefætteren fra den lille ø tæt på svenskerne.

--
Mvh Henning Lund
http://www.sitecenter.dk/freespace /

Site Timeline