Re: Hvad skal der bruges? (En 12V blæser på et 220V strømnet)

Ja, det gør de også. Jeg har selv et par stykker liggende.

Michael: gå ned i den lokale isenkræmmer og køb en lille universal
strømforsyning til 12v og sæt den til din blæser.
Ellers kan du også købe en 220v, men de er ikke nær så lydløse og er også
beregner til at flytte MEGET mere luft end en standart 12v.

--
Vh. Peter Andersen

Re: Hvad skal der bruges? (En 12V blæser på et 220V strømnet)

tak *s*

Nej, jeg skal have den til at side på en indelukket kasse som er fyldt op
med lys (Halogenspot samt lysstofsrør) og derfor har brug for udluftning.
Mvh\Michael

Re: Hvad skal der bruges? (En 12V blæser på et 220V strømnet)

Hej Peter
Tak for tippet, men jeg tror ikke at min lokale Imerco har sådan en dims -
og de skal sikkert have 200% mere i pris end hvad den egentlig koster, så
hvor vi du mene jeg kan få fat i en universal strømforsygning i kbh?
Mvh\Michael

Det var et brugbart tip - takker :-)

Re: Hvad skal der bruges? (En 12V blæser på et 220V strømnet)

Du kan selvfølgelig købe dem i en elektronik forretning (Brinck og Aage
Nielsen's eftf), men hvis du skal spare så se efter tilbud i supermarkeder.

Links: http://hjem.get2net.dk/hkj/ElectronicShops.html

Site Timeline