Re: 35W forstærker fra El-supply.dk

Hvad skal du bruge den til at trække ?
og hvor meget plads har du ?
nogle af de forstærker byggesæt er med en enkelt chip og en bunke modstande
og kondensatore.
så kan det være svært at svare på hvilke udgangs trans den har. Jeg har selv
en velleman 25W i en modelubåd. det er en singelchip dims. den fylder 8*5cm
på printet

Mvh Jacob

Re: 35W forstærker fra El-supply.dk

En anelse længere nede på siden, reklameres med en Eltax Millenium Mini, som
en PA højtaler,
så jeg vil nok ikke regne med at få en særlig kvalificeret eller realistisk
forklaring ud af firmaet.

Derfor kan ovennævnte byggesæt da sikkert alligevel være af udemærket
kvalitet.

Mvh. Uffe Ravn

Re: 35W forstærker fra El-supply.dk

Jeg havde tænkt mig at købe den forstærker der, sammen med et sæt af de
højtalere der, og have det stående ved min PC. og jeg synes det virker
som en rimelig attraktiv løsning hvis det hele bare skal loddes sammen
og skrues fast, men tja, der står bare ingenting på den side, og derfor
vil jeg ikke købe det før jeg ved hvad jeg kan regne med få! og mht. de
2x35watt ville jeg gerne have bekræftet om den nu også kan levere dette,
  så må den jo have en PSU på ca. 150 watt

Site Timeline