Re: 35W forstærker fra El-supply.dk

Hvad skal du bruge den til at trække ? og hvor meget plads har du ? nogle af de forstærker byggesæt er med en enkelt chip og en bunke modstande og kondensatore. så kan det være svært at svare på hvilke udgangs trans den har. Jeg har selv en velleman 25W i en modelubåd. det er en singelchip dims. den fylder 8*5cm på printet

Mvh Jacob

"Esben von Buchwald" skrev i en meddelelse news:42545343$0$730$ snipped-for-privacy@dread16.news.tele.dk...

Er der nogen der har erfaringer med denne forstærker som byggesæt? > >
> [...]
Reply to
Jacob

"Esben von Buchwald" skrev

En anelse længere nede på siden, reklameres med en Eltax Millenium Mini, som en PA højtaler, så jeg vil nok ikke regne med at få en særlig kvalificeret eller realistisk forklaring ud af firmaet.

Derfor kan ovennævnte byggesæt da sikkert alligevel være af udemærket kvalitet.

Mvh. Uffe Ravn

Reply to
Uffe Ravn

Jeg havde tænkt mig at købe den forstærker der, sammen med et sæt af de højtalere der, og have det stående ved min PC. og jeg synes det virker som en rimelig attraktiv løsning hvis det hele bare skal loddes sammen og skrues fast, men tja, der står bare ingenting på den side, og derfor vil jeg ikke købe det før jeg ved hvad jeg kan regne med få! og mht. de

2x35watt ville jeg gerne have bekræftet om den nu også kan levere dette, så må den jo have en PSU på ca. 150 watt
Reply to
Esben von Buchwald