Prosonic TV, reagere ikke på remote.

Model nr. 21TG1N
Processoren som jeg mistænker kraftigt hedder SAA5563PS/M3, er der nogen som
evt har en liggende eller ved hvor jeg kan skaffe en fra, eller hvis i mener
fejlen ligger andetsted små i også gerne komme med et par hints.

Re: Prosonic TV, reagere ikke på remote.
Hey...

du har selvfølgelig testet remoten.. ikke sandt ??

det er jo den der er hårdest udsat, evt dårlige lodninger / ir-dioder /
resonans-dims

--
Mvh Kasper

Re: Prosonic TV, reagere ikke =?iso-8859-1?Q?p=E5?= remote.
Hej!

Du er 100% sikker på, at du har den rigtige remote? De kører bl.a. med Philips
RC5 kode, men andre former er også almindelige.

Virker den også?

Har du prøvet at skifte IR-modtageren?

Får den forsyningsspænding?

--
Mvh, Kim Voss Schrader

"Fooling around is like screwing around - without dinner ;-)"

Site Timeline